מעבדת מדפסות ופקסים

תיקון מדפסות

חברת מרכז המחשב והדיו מספקת שירותי תיקון מדפסות מכל הסוגים באזור השרון:רעננה, הרצליה,
רמת השרון.

למרות שכיום רשת האינטרנט הביאה איתה לכל בית ולכל מחשב אישי גם אפשרויות רבות של שליחה, שיתוף והעברת מסמכים - עדיין קשה מאד להסתדר בבית הפרטי והמשפחתי ללא מדפסת צמודה. ישנם לא מעט גופים ורשויות שאינם עובדים בשיטות של דואר אלקטרוני ועדיין ישנה חובה להדפיס סוגים שונים של מסמכים כאשר מגיעים אליהם - מרשמים לתרופות מטעם קופת חולים, טפסים מודפסים לשם הפקת תעודת זהות או דרכונים ועוד. לשם כך נוח ביותר שיש בבית מדפסת צמודה ולא צריך להגיע במיוחד למקום רחוק כדי להדפיס.

תיקון מדפסות ביתיות

מדפסת, כמו כל מכשיר מכני או חשמלי, עלולה להתקלקל ולא לבצע את תפקידה כפי שהיא אמורה. ישנן תקלות רבות שעלולות לקרות למדפסות וקשורות למכלול הרכיבים הפנימיים שלהן, הלוקחים חלק בתהליך ההדפסה - תקלה בהזנת הדפים לאזור ההדפסה, תקלה בראשי הדיו, ביציאת הדף המודפס ועוד. כיום רוב המדפסות הן מכשירים משולבים עם מכשירי פקס, סורק ומכונת צילום, מה שמעלה את הסיכוי לתקלה במנגנונים שונים נוספים - תקלה בחיבור למחשב או לטלפון ועוד.


שיקול חשוב אשר עומד לנגד עיניו של לקוח אשר המדפסת שלו התקלקלה הוא האם יהיה כדאי לתקן אותה או שאולי יהיה זול יותר להחליף את מדפסת ולקנות מדפסת חדשה. מכיוון שהמדפסות כיום זמינות ובחלקן גם זולות מאד, עלול לעיתים קרובות להיווצר מצב שתיקון המדפסת הקיימת יהיה יקר יותר מקניית מדפסת חדשה לחלוטין. לכן כאשר המדפסת אינה עובדת כדאי מאד לבדוק את כל האפשרויות וכך להגיע אל ההחלטה הנכונה, גם מבחינה כלכלית מה הכי כדאי לעשות.

איך להחליט על תיקון מדפסות?

אם ישנה התלבטות או שלא יודעים אל כדאי לתקן את המדפסת או לא - כדאי מאד להתייעץ עם איש מקצוע הבקיא בתחום. למשל, טכנאי מחשבים ומדפסות אשר עובד במעבדת מחשבים ויוכל לתת הערכה או אפילו הצעת מחיר לתיקון המדפסת אך גם ייעוץ האם התיקון בכלל כדאי. ייתכן והתיקון אינו יקר אך עלול לחזור על עצמו, והלקוח לבטח לא ירצה לקחת את הסיכון לתקן את המדפסת ושהיא שוב תתקלקל בתקופת הזמן הקרובה. מצד שני ישנו סיכון שהתקלה תחזור רק עוד זמן רב ואז לא מומלץ מיד לשקול לקנות מדפסת חדשה.


בכל מה שקשור למדפסות או מחשבים כדאי מאד להתייעץ עם מי שמבין ובקיא בתחום וכך להשכיל ולקבל את ההחלטה הנכונה שתהיה מבוססת על מידע אמין, נכון ועדכני ככל האפשר. כאשר המדפסת מתקלקלת כדאי אולי לשקול או לבצע הערכה האם תיקון או קניית מדפסת חדשה קריטיים ואולי זה הזמן להיפרד מהמדפסת מבלי להחליף או לתקן אותה. כאשר כל המידע מונח לנגד עיניו של הלקוח הוא יכול לקחת בחשבון את כל השיקולים שמנחים אותו.